MIn drömmkille....

Om jag fick välja hur min kille skulle se ut så skulle svaret vara lätt: Som Wentworth Miller (Michael i Prison break) Det finns INGEN finare kille än han!! Finare är ett mycket bättre ord än snygg för han är mer än snygg!! Hans ögon, hans drag, hans muskler (speciellt hans muskler) är ju perfekta!!!! Så nu vet ni det!!

Nu ska jag kolla på Prison Break och hoppas på att det är bättre än förra säsongen då de var i det där skitfängelset..inte ens jag orkade kolla då! Men hittills verkar den här säsongen bättre.....  om inte annat så kanman drömma sig bort i hans ögon!!






Om det finns någon fin look alike här i Svergie.. hör av dig!!!!!!!!!!!!!!!! Snäääääääääälla!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se