Mina fynd i dag...

Måste visa lite käder som jag hittade idag hos Tyra... hon jobbar på Wear it och jag måste erkänna att jag inte har varit inne där direkt innan hon började jobba där men nu har jag spanat in utbudet ordentligt och man kan hitta en hel del snyggt där (ni kan kolla in själva på deras blogg som Tyra såklar skriver åt på www.wearit.se/blogg_visa.asp )
Extra kul är det att man bara står i provhytten och Tyra kommer och slänger in kläder hela tiden och jag bara provar & provar... som en liten provdocka :-) Idag blev det 2 plagg:





En nyårsklänning (gäller att vara ute i tid).. tänk bort leggins & stövlar och tänk dit istället svarta strumbyxor & högklackat) glömde ta kort på ryggen men det är en jättesnygg stor rosett där..... får ta kort på den nån annan gång..




Syns heller inte så bra på bilden men också en svart svart tröja med glitter.... (temat för dagen tydligen) perfekt att ha på fest kvällar som man inte går ut på... ska nog ha den när jag åker till Ida och hennes 25-års fest!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fiin.. har en typ likadan, köpte på MQ förra vintern.. från Sthlm DG tror jag. Nu e jag hemma igen föresten. Inlagd ett dygn (ett JÄTTElångt dygn) men hemma igen.

2008-10-15 @ 14:43:00
URL: http://tyrahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se