Fredagsmys med gammalt godis

Japp lyckades hålla mig hemma ikväll!! Så skönt faktiskt!! Sitter nu med lite godis (som jag fatiskt har haft i 2 veckor utan att ha ätit upp det men ikväll tyckte jag att jag var värd det) framför Idol med datorn!! Det gäller att utnyttja sin tid vet ni :-) Gillar fredagskvällar... gillar känslan av att ha hela helgen framför sig även fast man jobbar, det är nåt speciellt med helg!! De är inte så långa dagar på jobbet, det är en skön stämning och en massa roligt folk.... (och bra betalt hehe..)

Måste slänga in ett STORT GRATTIS till
ida som fyller 25 år idag!!!!!!!!!!!!!!!!! GRATTIS GUMMAN!!! Om 2 veckor är jag hos dig och firar dig... längtar!!!!!!!!!!!!!

Nu: åter till mitt godis :-)




En supersöt 25 åring!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se