Lite om mig...

Hittade en lista jag tänkte jag kunde fylla i så kanske ni lär känna mig lite bättre....



KLÄDER

Skor: Stövlar på vintern & ballerinas på sommaren
Sneakers: Åh är superdålig på sneakers... tycker det är snyggt men hittar aldrig några bra till mig....
Jeans: Stuprör
T-shirt: Gillar faktiskt Gina Tricots....
Underkläder: Singel som jag är så mer bekväma än snygga :-)

ACCESSOARER
Väska: En svart gammal ful.. är på jakt efter ny!
Plånbok: En stor guldfärgad som aldrig går att stänga för alla kvitton..
Klocka: Oftast en svart sm jag inte är rädd om eftersm jag alltid har söer de på jobbet.. tråkigt va??!!
Tv: En riktigt tjockistv!!!!
Mobiltelefon: Sony/ericsson K530i
Kamera: Canon ixus tror jag den heter.....
Dator: En Acer

BADRUM
Tandkräm: Pepsodent
Tvål: En pumptvål som luktar jordgubb och en fast som luktar mjölk (fast godare)
Parfym: Massor men jus nu är favoriten Diors Miss Cherié
Medicin: Ipren & Panodil

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: Bonaqua persika
Vin: Är en riktigt rödvin junkie
Bröd: Mörkt
Glass: Hmm pecannöt/kola

HEMMA
Säng: Mitt livs bästa invenstering,en ställbar Jensen Supreme... närmare att sova som på moln kommer man inte!
Lakan: Omaka.... jag vet, dåligt av en som jobbar med inredning...men det har inte blivit av att köpa nya...
Espressomaskin: Ja tack, nån som vill ge mig en??
Kylskåp: Ett vitt... och en frys med ismaskin :-)

FÄRDMEDEL
Bil: Har ingen... vill men tror att den kostar mer än vad jag skulle använda den...
Taxibolag: Den som jag kommer på telenummret på....
Cykel: En rosa som tändigt har punka....

ÖVRIGT
Frisörsalong: Min underbara vän Sofia... kommer aldrig att byta!!!
Bank: Handelsbanken!Kan jag rekommendera!!

Vill ni veta mer om mig kan ni kolla in min gammla blogg www.marielouise.bloggspace.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se