Underbara Ida

Fick ett sånt där samtal förut som man blir så härligt glad av.... Ida ringde mig:

Ida: Kan du komma till mig på fredagen istället för torsdagen
(jag ska till henne om 2 veckor;marres anm) för det är personalfest på jobbet på torsdagen???
Jag: Ja det är klart, förstår om du vill vara med på den...
Ida: Ok bra....

Vi lägger på. 10 min senare ringer det igen, Ida igen, denna gång nästan med gråten i halsen (ok kanske inte men det lät nästan så)

Ida: Jag ångrade mig jag vill att du kommer på torsdagen istället!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag: Ok men gå på personalfesten om du vill jag förstår om du vill det.
Ida: Neeeeeeeeej jag vill mycket hellre att du kommer då, jag ångade mig,jag ångrade mig så fort jag hade sagt det!!!!!
Jag: Ok men då kommer jag på torsdagen.
Ida: Bra då kan jag äta igen jag var tvungen att ringa direkt igen innan du hann planera nåt annat!

Haha du är så gullig gumman!!! Du vet att jag älskar dig! Alla borde ha en vän som du.......




Bästa kompisar för alltid....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se