Vad hände?????

Det blev en galen kväll igår... en riktigt galen kväll!!! Men galet kul... var längesen jag hade så kul!! Vad hände då?? (Haha standard frågan dagen efter) Jo såhär var det: Alla ni som tittar på Desperate Housewifes kan nog hålla med mig när jag säger MEN SHIT VAD HÄNDER?????????!!!!!!!!! Vadå 5 år framåt?? Och att Gabrielle har 2 små fula barn (de var faktiskt riktigt fula) och vem kysste Susan???? Vi blev så förvirrade och chockade att vi inte visste vad vi skulle göra!! Så vi gjorde det enda självklara, vi gick till teaterbaren och tog ett glas vin!!! i myskläder! Sen kom Lisas underbar tal:
Nu sitter vi här alla vänner och vi såg nyss på Desperate Housewifes hur bra det är med vänner som ställde upp för varanndra, så låt oss ta ett glas till!!
Så det gjorde vi.. och ett till.. och ett till!!! Sen blev det en shots också.... Sen kom jag på den briljanta idén att vi ska starta Desperate Housewifes kvällar för alla tjejer på Teaterbaren varje tisdag med bra priser i baren! För den smarta idén så fick jag en absint shot som belöning!! Kanske inte var lika briljant att dricka upp den...
Ja en sjukt kul kväll var det i alla fall!!! Tack tjejer ni är underbara!!!

Så nu allihopa kära Norrköpingsbor (och andra också såklart) så är ni inbjudna till att vara med på våra Desperate Housewifes kvällar!! Plats: Teaterbaren!! Tid: Kom kl 8 så att vi hinner prata lite innan och hinner köpa lite dricka och så innan det börjar!! Kan hända att det blir lite schyssta erbjudanden i baren :-) Japp min idé blev verklighet!! Teaterbaren har till & med lagt ut det på deras facebook sida, och då vet ni är det allvar!!  Kommer bli en hel kul kväll så missa den inte!!!!!!!!!!!!

Nu ska jag kolla på Generation fett och känna mig lite smal.....

XOXO

Lite bilder blev det såklart också... fast en del var för barnförbjudna för att hamna på bloggen ;-)


                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se