Killar vill, tjejer kan!!!

Är det nåt jag verkligen blir sur över så är det gamla fördomar om att tjejer inte klarar samma saker som killar.. Tyvärr råkar vi ut för det ibland på jobbet, inte utav kollegor men utav kunder som ibland inte förstår att även vi tjejer kör lagerarbete.. (alla hjälps åt, tjej som kille). Råkade ut för en sån i lördags.. en av de värsta faktiskt! En som tyckte att jag skulle hämta "en stark karl" istället när jag sa att jag kunde hjälpa till att bära.. Och efter att de hade gnällt rejält så var jag ju tvungen att visa att jag kunde, och med allt adrenalin i kroppen så kunde jag ordentligt, trots att det var en riktigt tung skänk som jag inte hade orkat några dagar tidigare! Detta resulterade såklart i att jag nu har super förstörda axlar, med spänningar som går upp i huvudet och gör mig snurrig= jag mår illa! Sitter nu med en vetekudde runt axlarna som luktar äcklig, svettig välling, men det var värt det, jag satte de på plats det gjorde jag verkligen :-)

Hinner inte må dåligt nu heller har en händelserik men rolig vecka framför mig!!!!

# I morgon: Desperate Housewifes kväll på teaterbaren!!! Ni har väl inte glömt bort alla Norrköpingstjejer att ni ska dit va????!!!!!

# Onsdag: After work med jobbet... blir bowling med mat!!! Kul!!

# Torsdag: Äntigen åker jag till Ida & hennes familj i Borås!!! Saknar de hela tiden så jag längtar verkligen!! Och på lördag har hon sina stora 25 års fest!! Weeehoooo!!!

Japp som ni ser så har jag inte tid med några spänningar i axlarna så det är lika bra jag värmer välling kudden lite till...

XOXO

Kommentarer
Postat av: Brunetten Sanna E

hej!



absolut kan jag hjälpa dig med en design!

Jag tar dock betalt då det är många som vill ha hjälp annars och det hinner jag inte med.

Priset bestämmer du själv vad du tycker att designen är värd när den är klar (dock minst 100kr).



kramisar

2008-10-28 @ 01:44:05
URL: http://sannornas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tja!



Ja jag hoppas på att hinna =) Måste hinna fixa i lägenheten, har tvättstugan mellan 19-22. =(.. men skyndar mig så fort jag kan så plingar jag om jag hinner. det är lite körigt nu, vi har världspremiären av bond på torsdag o allt är inte riktigt klart ännu... hur dags drar du dit!? Puss puss

2008-10-28 @ 08:28:22
URL: http://justlikealexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se