Marre grubblar??!!

Jag har en liten fråga som jag har funderat lite på: Om det är någon som är skyldig en kriminell person pengar varför mördar de oftast den personen då?? Hur ska de då få tillbaka sina pengar?? Jag menar om de har mördat killen som är skyldig de pengar så kan han ju inte betala tillbaka för då är han ju död!! Det är ju ingen som vinner på det....

Finns det någon liten kriminell därute som skulle kunna hjälpa mig och svara på detta??? (Jag lovar du får vara anonym om du vill.....)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tjena Bruden! Allt bra? Funderade på om du hade ngon blogg =) ha ha. Skönt o se -ler- Kan du inte skicka ditt nr till mig... [email protected] så hör jag av mig. Nu ser det för jävligt ut. Alla golv är täckta osv. men när det händer nått plingar jag!

Hade bra gumman. Puss o kram

2008-10-20 @ 14:48:04
URL: http://justlikealexandra.blogg.se/
Postat av: Ex buse :)

Hehe, nu är ju inte jag kriminell, men ska svara åt dig ändå :)

För att den kriminelle antagligen insett att han aldrig kommer få de pengarna ändå, vilket gjort att han tappat tålamodet med att vänta vänta, och därmed räknar de pengarna som förlorade men samtidigt statuerar exempel för övriga att det är bäst att de betalar som de sagt,,, så inte samma sak händer dem...

Hoppas det var till nån hjälp ;)



Mvh

2008-10-26 @ 01:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se