Älskade päron!

Ännu en dag gjord och bara en dag kvar till jag är ledig!!! Är ledig hela helgen vilket inte har hänt sen jag hade semester... så skönt!!!! Ska hem till mitt lilla Byle och mamma & pappa!! Och jag måste bara berätta vilka helt underbara föräldrar jag har (världens bästa faktiskt): På lördag ska jag träffa en kompis hemifrån och dricka lite vin och bara prata allvar (eller inte) och då kom jag på hon först kan komma hem till oss och äta middag innan vi hugger in på vinkvällen.... Och vet ni vad min mamma gjort nu då??? Jo hon har planerat in en 3 rätters middag!!! Och pappa ska köpa vin till oss (jo jag är 26 så han FÅR köpa vin till mig jag lovar).. Som sagt vad jag har verkligen världens bästa föräldrar, tack för att ni finns!!!!!!

Nej dags att packa lite saker till helgen sen blir det nog sova.. ska upp tidigt imorgon och vibrera innan jobbet (ett längre inlägg om det med bilder kommer jag lovar, till dess får ni använda fantasin)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se