Egentligen är klockan 1 timme senare....

Änligen har jag lite tid över (lite i alla fall ska snart iväg och träffa Fransisco & kolla på bio) så nu har jag läst mina kommentarer av mina gamla & nya läsare... så kul att ni har skrivit!! Och vad kul att gå in på era bloggar sen och kika.... Ska svara på några kommentarer och ni som inte har någon blogg så skriver jag en kommentar i det inlägget ni har kommenterat (haha nu låter det som om jag har 100 kommentarer men så kanske inte är fallet men jag vill ju i alla fall svara er som har skrivit)

Så skönt idag att man är så utvilad fast man gick ut igår! Det är ju perfekt att gå ut tidigt och sen åka hem tidigt, och extra bra är att man fick ställa om klockan inatt så att man fick sova en timme längre!!

Lite bilder från gårdagen....

               

               

    


Kolla extra noga på Tyras klädsel (filtarna) Så söt gumman!!








Kommentarer
Postat av: Madeleine Lundin

Hej Marris!! Fina bilder! Va kul vi hade där i början. Får festa ihop flera gånger. Puss

2008-10-26 @ 22:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se