En hollywood dröm.....

Åhhh vilket skitväder!!! Här har jag stigit upp tidigt, gjort mig iordning och packat väskan för att ta en skönpromenad och har glömt att titta ut genom fönstret!! Det spöregnar!! Inte så kul att gå då... kunde alltså ha sovit mycket längre!!

Drömmde inatt som om det vore en film.. brukar göra det ibland! Med en story och skådespelare, fast det är aldrig en film som redan finns utan det är film som jag kommer på under natten! Och det är bra manus! Om jag vore duktig på att skriva ner manus så skulle jag göra det och skicka de till ett stort fimbolag, för de är faktiskt riktigt bra!! Men om det är någon duktig skrivare där ute så kan jag sälja mina storys till er, har både draman och action på lager :-)

Ehh nej borde kanske sova en stund till... eller packa! När ska jag hinna packa???

Hoppas ni får en bra dag!!

XOXO




En bild för att göra er dag lite roligare... jag bjuder på den :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se