Ska jag, ska jag inte???

Ok för första gången har min ekonomiska sida (den finns tydligen) slagit till!! Har spanat in de här skorna ett tag och tänkte nu att jag skulle beställa de men helt plötsligt så började jag fundera på om jag verkligen kommer använda de?? Eller kommer de att sluta som förra vinterns skor, längst in i garderoben där jag sen kommer glömma bort de (hittade ett par sådana igår)... Är det Thailand som lockar mig till att spara pengar??? Kan kanske vara så.... (blir en resa dit i vår för er som inte vet det)

Men vad tycker ni?? Tror ni jag komer använda de här??


Den här då tror ni jag kommer använda den här??? För om jag ändå beställer ett par skor kan jag lika gärna passa på att beställa nåt mer och ser inte den här supermysig ut????!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, såklart. Vi ska fixa massa grejjor. tror vi skulle trycka t-shirts med. finns nått papper man skriver ut på sen stryker bara. Men det är dags snart. Det spelar ingen roll, teaterbaren funkar alldeles utmärkt för mig =) Ja, jag kan gärna följa med på tisdag. Vi kan väl gå ihop ner.... så ringer jag dig =)

Hörs av gumman. Puss

2008-10-23 @ 08:16:21
URL: http://justlikealexandra.blogg.se/
Postat av: ina

Hallå, livet i Norge rullar på =) Hur har du det då?? jætte fin kofta att lurva runt i nu nær det verkligen børjar bli kall. Ha en toppen dag ; ) Kramar

2008-10-23 @ 09:05:52
URL: http://norgeina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se