Singelkocken!

Weehoo vad jag har lagat mycket mat nu!!! Tänkte jag skulle fixa en liten matlåda till imorgon men det slutade med att de blev en matlåda till imorgon, en till på fredag, en till Elin och 3 st jag kunde frysa in :-) Japp ett riktigt storkok kan man nog påstå!!! Det är så många som säger att de inte tycker det är kul att laga mat till sig själv men där måste jag säga att jag inte håller med! När man lagar mat till bara sig själv så kan man ju göra maten precis som man vill ha den, ha i exakt så mycket/lite kryddor och slänga i de indegrienser man känner för!! Jag blir dessutom nervös när andra ska äta min mat tänk om de inte tycker om den!! Shit vilken knäck för självförtroendet, nej då är det bättre att alla får tro att jag är en duktig kock och om de inte får äta min mat kan de inte bevisa nåt annat! Så Elin nu förstår du hur utvald du ska känna dig som får en matlåda av mig... och är det inte god så är det våran hemlighet :-) Håll utkik förresten i bloggen för snart kommer det dyka upp ett toppen recept för en lyckad middag till tjejkvällen (snott såklart jag skulle inte dela med mig av mina egna påhittade ihopkok)


Bästa receptet för bakismat:Gå ut till närmaste hamburgebar och köp en STOR hamburgare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se