Singel=hot???

Har precis kollat klart på kvällens avsnitt av Desperate Housewifes och jag kan säga såhär: Edie är ingen bra förebild för oss singlar!! Det är sådana som hon som ger oss singlar dåligt rykte! Tyvärr är det så att en del ser oss singlar som ett hot.. ett hot om att vi ska sno och förföra deras pojkvänner. Jo det är sant, det finns de som tänker så! Och visst det kanske finns sådana singlar men det finns lika många icke singlar som beter sig så också men det är inga som dömer de som det i förhand. Men sanningen är att majoriteten av singlar skulle aldrig ens drömma om att förföra en kompis (eller någon annans heller för den delen) pojkvän! Varför skulle vi det???? Det finns faktiskt ingen logik i det överhuvudet taget! Vill vi ha lite kul så finns det gott om andra singlar vi kan roa oss med istället! Så sluta se oss singlar som ett hot, Edie är en påhittat subba!

XOXO singeltjejen (haha ja jag har kollat för mycket på Gossip Girl, men det låter så kul när man säger xoxo så jag tänker fortsätta med det uttrycket... pröva själva att säga det högt, kul jag lovar :-)





Kan du överhuvudtaget föreställa dig den här tjejen som ett hot????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se