Singel men inte ensam!

Du måste nisha din blogg!!! Det är vad man hör hela tiden... ok med vad är min nish tänkte jag??? Vad är jag bra på, vad är det som är speciellt med mig, vad är mitt signum??? Pröva på att fundera på det själv... inte det lättast att komma på eller hur??!! Men så helt plötsligt kom jag på det (när jag skulle sova såklart, säg de stora ideér som inte kommer när man ska sova... allt för att det ska bli svårare att somna): Min nish är ju såklart vad alla tycker är så typiskt mig, mitt singelliv!!!! 26 år (så nu fick ni veta det också) och ständigt singel!! Om det är något jag lider av??? Svar: Nej absolut inte!!!! Helt ärligt så lever jag ett sjukt fartfyllt & kul liv, med en massa underbara vänner och ständigt nya saker på G!! Så denna blogg kommer att handla om det... om att vara singel i dag när alla runtomkring skaffar sambo, barn eller barn nr 2..... Den kommer visa er varför det är inte är något synd om oss singlar (för vilka singlar har inte varit med om ett typiskt medlindande åhhh när man säger att man är just singel) utan att man kan ha ett meningsfullt liv ändå!!!!! Som min blogg slogan säger: Singel men inte ensam!!

Så nu är vi igång....

XOXO singeltjejen





Singeltjej på stan med 1 meters sugrör...... så kul kanman ha :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se