Min dag

Ok ska göra som alla andra och skriva en lista på vad som ska göras idag:

# sova länge (X)

# hälsa på Tyra (X)

# städa torkrummen (i vår bostadsrättsföening har vi sådana uppdrag ibland.... jätte kul....) (X)

# städa mitt badrum

# diska

# till Lisa och kolla på Desperate housewifes

Det med x efter är redan avklarat det andra har jag kvar.........

Känns som om in lista skiljer sig lite från andra bloggare som gör en att göra lista... vart är mina vimmel & premiärer??? En sak till... tydligen så blir man inte bjuden på bloggawards när man bara har 6 st läsare.... typiskt!!Men nästa år!!!! Vänta ni bara då ska jag dit!!!!!

Dags att ta tag i resten av listan......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se