Korta helg...

Hemma igen.. det värsta med att vara ledig helgen är att den alltid går alldeles för fort!!! Gårdagens kvällen var riktigt kul :-) Först mammas efterlängtade 3 rätters middag som verkligen höll alla förväntningar... och pappa som hade hand om drickat bjöd på sherry som fördrink! De är så gulliga som ordnade en så fin middag till oss, Tack för det :-) Sen åkte vi hem til Anna & fortsatte dricka lite vin och letade efter gamla kompisar/folk överhuvudtaget på Facebook!! Haha vad gjorde man innan Facebook egentligen??? Perfekt ju när man träffas 2 gamla kompisar och man sitter och pratar minnen & kommer du ihåg den och den??!! Så roligt att se alla man inte har sett på länge hur de ser ut idag.... hmm inte lika roligt att de säkert sitter och gör samma sak med mig!! Och jag som fortfarande inte fattar hur man lägger ut bilder på Facebook har ju bara bilder på mig som andra har lagt ut= bilder som jag ej "godkännt"...... Ehhh måste nog lära mig hur jag lägger upp bilder så att jag kan lägga ut lite bra bilder också!

Fick reda på en kul sak idag också.... vet inte om det är officielt än men återkommer om det när det är det!! Men Grattis gumman i alla fall!!! ÄNTLIGEN :-) (kan säga så myket som att det är kärlek i luften)




Blev inte många bilder igår men en liten blev det på mig & Anna i alla fall....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se