fulla busschaufförer??

Satt och läste lite på tjuvlyssnat (brukar göra det när jag har tråkigt) Kom på att jag har en egen tjuvlyssnat på lager som jag kan dela med mig till er:

Jag åkte buss och bakom mig satt ett gammalt par där mannen pratade konstant. Vid en busshållsplast så bytte de buschaufför och den nya chauffören var en ung, snygg tjej i snygga högklackade skor, då säger gubben bakom mig till sin fru:

- Jaha nu är det en tjej som ska köra... hoppas hon är nykter!

Ok kanske inte jättekul men då skrattade jag ganska mycket! Vilka fördomar en del har.... som om vi tjejer skulle dricka jämt.... eller som om tjejer skulle dricka oftare än killar.... ehh hmm kanske är så när man tänker efter.....

Nej ush för trött för att tänka, skriva eller vara smart! Vi hörs imorgon istället... lite piggare då hoppas jag (om jag kan hålla mig nykter) (ok det där var ett skämt....)

Puss & godnatt


Kommentarer
Postat av: Ina

Ja jag vet det ska bli jækligt kul, synd bara att jag måste flyga før att komma dit =/ inte min favorit hobby tyværr. Men man, åter kommer med smyg info om skor =) Kramar

2008-10-24 @ 09:35:31
URL: http://norgeina.blogg.se/
Postat av: Ida

haha livet e inte lätt...

2008-10-24 @ 21:09:52
URL: http://idaajax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se