Fias frieri!!

Här ser ni det stora samtalsämnet för dagens fika!! Vilken ring va??!! Det är till och med så att jag skulle vilja ha en sån ring... inte för att jag vill ha det som den står för(tror inte riktigt på det där med ätkenskap)  men själva ringen skulle jag vilja ha! Och vilken story om hur den hamnade på Fias finger.... Ok jag ska berätta: Fia & Fadi var på semester i Egypten för dyka och när de var där under vattnet så tog Fadi fram en skrivtavla där det stod "vill du gifta dig med mig?" Fia som inte fattade någonting glömde att svara men efter ett tag så sa hon såklart ja (eller nickade, inte så lätt att prata under vattnet) Han hade till & med ringen ner under vattnet och som tur var så tappade de inte den när hon tog på sig den (kanske inte hade varit så kul att dyka efter den sen) Det är till & med så att jag fick tårar i ögonen när hon berättade det här, jag som inte ens tycker om sånt annars.. men jag är så glad för hennes skull och jag tycker verkligen att det var ett speciellt frieri!! Så grattis både Fia & Fadi!!! Nu ser jag fram emot ett riktigt roligt bröllop!!!!!!!!!

Nu: Dags att fixa sig till Desperate Housewifes kväll hos Lisa.... som alla Tisdagar ni vet!!!

Puss

P.s Känner mig lite dum nu men du som skrev en kommentar i förra inlägget, någon gammal kompis till mig tror jag, glömde skriva vem det var.... kan du inte skriva en kommentar till så att jag får reda på vem.. är lite nyfiken :-)




Så ska en ring se ut!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Singing Bee

Det kallar jag frieri det =)

2008-10-21 @ 22:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se