Endorfintorsk

Det är så härligt när man ringer hem till mamma & pappa kl 8 en fredag kväll och man frågar pappa vad de gör och han svarar:

- Vi är fulla!

Ärligt & rakt det gillar jag :-)

Intensiv dag idag!! Det gillar jag.. då flyter tiden fram och man har roligt!! Är så himla trött bara!! Orkade inte ens upp och vibrera idag heller.. och inte igår heller!!! Inte på hela veckan faktiskt!!! Fast måste erkänna att jag fortfarande inte tror på det riktigt! Jag vill bli svettig av min träning så jag verkligen känner att jag har jobbat för det.. visst man blir lite varm när man vibrerar men nej inga endorfiner utlöses och det vill jag ha!!! Ska köpa träningskort nästa gång jag är ledig (och skor!!Har faktiskt inga träningskor och högklackat känns inte ok) sen ska jag komma igång!!! Ni får hjälpa mig att peppa mig när det känns trögt :-)

Men nu ska jag proppa i mig mitt fredags godis!!!!

Kram



Dagens bild får bli en härlig sommarbild på mig & Erika som jag träffar nästa vecka!!!!!Längtar...

Kommentarer
Postat av: Erika

Shyst att du satt ut en bild där du har värsta proffsposen och jag ser aspackad ut!!! hahaha ;o) Tack

2008-10-25 @ 11:42:53
URL: http://tyrahs.blogg.se/
Postat av: karin

Ni är fina båda två...=)

Nu ska jag läsa igenom din blogg! Kul att ha hittat dig här..

Hej förresten...

2008-10-25 @ 13:45:50
URL: http://mysmongo81.webblogg.se/
Postat av: Rickard

Det låter som att du har riktigt härliga föräldrar och inte den stela typen. :)

2008-10-26 @ 16:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se