En trött singel...


En liten snabb blogg innan jag ska sova... ögonen går nästan i kors på mig är riktigt trött nu!!! Att vara singel innebär inte bara att sitta ensam hemma varje kväl och prata med guldfisken, nej att vara singel innebär för de mesta fart och fläkt hela tiden! Du är ju inte beroende av någon och kan alltså göra vad du känner för!! I tisdags var det ju som ni vet DH kväll hos Lisa..... Igår efter jobbet ringde Tyra och frågade om jag inte ville komma hem till henne en sväng och eftersom jag inte hade annat inplanerat så var det ju självklart att jag ville det! Så mysigt att bara spontant sitta hemma hos en kompis en vardagskväll efter jobbet och äta lite, snacka skit och kolla på Gray´s Anatomy (ok jag kollade Tyra tyckte mest det var tråkigt att hon inte fick prata under programmet... hur kan man inte följa Greys???) Och ikväll var det utbildning med jobbet... En riktigt kul och peppande utbildning det gillar jag :-)
En rolig vecka hittills med mycket kul men om inget annat roligt inträffar imorgon efter jobbet så måste jag nog erkänna att det ska bli skönt med en hemmakväll i soffan..... ibalnd behöver man det också!
Nej nu har jag fått skrivit om en massa ord så många gånger eftersom det är svårt att se vad man skriver när ögonen år i kors så nu är det nog dags att slå igen datorn....

XOXO tröt singeltjej

Ps. Läste precis att Kenza vann kategorin "Årest blogg" på Veckorevyns blogawards....... var ju kanske inte direkt mitt förstahandsval..... vad tycker ni???







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se