En stor klagan...

Ok idag har det varit en sån där dag som jag lika gärna kunde ha legat kvar i sängen... det skulle ha gett mer!!! Toppen på isberget var ju när jag kom hem och upptäckte att jag inte har någon keso hemma och det är mitt livselexir så nu kan jag lika gärna gå och lägga mig! Tur att det är en ny dag imorgon!
Nu när jag ändå håller på att klaga så kan jag ju ta upp det här med att Blondinbella har slutat blogga! Ok jag förstår henne, förstår att hon bara vill vara 17 år ett tag det är smart utav henne.. men det är tråkigt för mig! Det är ju en av få bloggar som jag förljer ständigt.... nån som har ett förslag på en ersättningsblogg???????

En grej till: Hur kommer det sig att jag har fler läsare på min gamla blogg än vad jag har här???? Och då har jag till och med länkat till den här bloggen!! Hur ska jag tolka det??!!

Nej nu ska jag kolla lite på Färjan och se om det kan pigga upp mig att se alla andra tragiska människor...... sånt mår man alltid lite bättre av :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se