En nära-döden-upplevelse

Shit jag höll verkligen på att dö!!!!!!!!!!! På riktigt den här gången, nu är det inget löv som knockade mig, nej jag höll på att kvävas!! För en stund sen så satte jag i halsen och jag trodde verkligen jag skulle dö, jag fick ingen luft alls!! Det var riktigt otäckt är helt skakig nu.... Ok det är inte många gånger som jag tycker att det är nåt negativt med att vara singel men när det här hände så tyckte jag det!! Jag kunde lika gärna dö utan att någon fanns här och rädda mig och om jag skulle ha dött så kunde det ha tagit flera dagar innan någon skulle ha hittat mig!! Jag är ju ledig i 2 dagar alltså skulle ingen ha saknat mig förrän på onsdag!! Nej, ush nu ska jag försöka sova... om jag kan, kommer bara ligga och vara rädd för att dö!!!

Godnatt.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se