Bra start.....

Bra Marre!! Stallde klockan fel så jag gick upp och gjorde iordning mig och var astrött.. har radion på och hör att de säger: Nu är klockan halv 7.. HALV 7!! Hade ju kunnat sov bra mycket längre... men då var jag ju redan uppe så ingen ide att gå och lägga sig igen..

Kollade ut genom fönstret också.... så mycket frost så att det såg ut som snö på bilarna!!! Nollgradigt.....

Tur att jag har 4 underbara dagar att se fram emot och att jag om bara några timmar är hos Ida annars skulle jag nog bli deprimerad!!!

Hoppas ni får en bra dag!!!

Puss

Kommentarer
Postat av: elin

Hej : )

tyvärr, det är redan tre stycken som har vunnit.

Jag kan höra av mig till din när jag gör bloggdesigner till alla igen : )



/ Elin

2008-10-30 @ 19:06:01
URL: http://eliwwn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se