Bloggdesign till mig!!!

Weehoo min vän Tyra har en tävling i hennes blogg där man kan vinna en riktigt snygg bloggdesign!! Det är ju vad jag precis behöver för att göra den här bloggen lite roligare, en snygg design!!! För att delta i tävlingen så ska man berätta vad Tyras blogg handlar om så här kommer det:  

Tyras blogg handlar om hur det är att vara modell och ändå ha båda fötterna på jorden. Hon har ett sjukt fartfyllt liv med en massa galna saker som händer runtomkring henne hela tiden och detta delar hon med sig av dagligen! Men hennes nish är nog ändå att hur man kan öka sitt självförtoende. Hon lägger b.la ut före & efter bilder som har genomgått en retushering så att man får se att alla kändisar inte är helt perfekta de heller även om de framställs som det i media! Man kan förklara att hennes blogg boostar självförtroendet helt enkelt!!!   Så gå in och läs!!!
www.tyras.se

Kommentarer
Postat av: robiN

Hejhej!

Kolla in min blogg och hjälp mig gärna att klura ut en ny smart plan på hur man kan ta över världen :)

HAHA jag behöver både idéer och med-hjälpare...

Skriv en kommentar och hjälp mig med detta lilla problem…



// robiN

2008-10-13 @ 14:49:22
URL: http://roppsnopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se