Är visst i medelålder....

Godmorgon!!

Oj vilken kväll det blev... supermysigt att sitta och äta med Tyra & Lisa och dricka lite och prata... sen var det jättekul när vi gick till Bomull innan allt folk kom! Men sen.. ojojoj vad folk!! Och inget roligt folk, bara såna man inte kännde och helt ärligt, bara väldigt gamla människor (jo äldre än mig!!) Så då gjorde vi det enda rätta: Vi åkte till Palace! OK där var det också väldigt mycket folk men bara en massa yngre människor!! När sen mina strumbyxor gick sönder fick jag nog så då åkte vi hem!! Men det var en kul kväll ändå.... och skönt att vakna idag och vara ganska pigg och eftersom jag hällde i mig vatten, inte så bakis heller!! Skööönt!! Nej nu ska jag åka och jobba..

Bilder från kvällen kommer sen..

Puss

Kommentarer
Postat av: Rickard

Tycker det är dåligt med bra ställen att gå ut på här i stan. Trädgårn på sommaren och sedan Wasa. Annars är det tunt.



Vill du ha ett bra tips på hur man kan känna sig gammal så lira paintboll mot ett gäng runt 10 år yngre än dig själv. Visserligen körde vi blandade lag, men sista rundan var det ungdomarna på 16-17 mot de kedjerökande halvt alkoholiserade gamlingarna i team "vi orkar inte springa en meter till". ;)

2008-10-26 @ 16:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se