1flaska blev 4...

Oj 4 flaskor vin blev det igår... de skulle vara till helgen egentligen men det är ju farligt att ha så många flaskor bara stå där och vänta!! Klart man var tvungen att provsmaka :-) Men ikväll blir det lugnt, myskväll med Idol!! Måste ju vara pigga imorgon!!

Haha jag vet verkligen hur man ska få barn att tycka om mig (ok jag vet inte många barn gör det) men här har jag 3 stycken som gör det!! Varför?? Jo för att jag alltid har paket med mig! Direkt när Ida hade sagt till Mille att jag skulle komma sa han "ja paket"!! Ett bra knep om man vill bli populär tydligen så nu vet ni det!!

Händer mycket i Norrköping nu när jag har åkt därifrån... ikväll Bond premiär och imorgon Hallowen fest.. nästan så att man tror att de planerar allt efter att jag inte är där.. nej skoja bara, vet ju att ni skulle tycka det var mycket roligare om jag var med ;-) Men allvarligt sötnosar: Jag vill ha en massa skvaller och bilder sen när jag kommer hem!! Speciellt på era snygga outfits imorgon!!

Nu ska jag umgås lite med Ida (som dessutom sitter och tjuvläser vad jag skriver över axeln på mig så det är lika bra att jag skriver nåt snällt nu) och barnen!! Mår så bra av att vara här Ida är verkligen världens bästa kompis!!!! (hon har snott min Veckorevyn & gått på toaletten nu så det där skrev jag inte för att hon tjuvläste utan för att jag menar det) 

Kraaaaaaaaaaaam 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Skulle varit så kul om du kom i morgon men jag får väll be någon klä ut sig till dig ha ha.



PUSS!!

2008-10-31 @ 14:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se