17 år och nykter??

Åh vad sur jag blir!! Sitter (som säkert av många av er andra) och kollar på Blondinbella på Debatt... men allvarligt!! Vad tror de att unga tjejer inte dricker eller??? Måste nog påstå att jag tycker Blondinbella dricker mycket mindre än vad många 17 åriga tjejer gör... tycker tvätom vad Janne Josefsson säger att hon förespråkar att man inte ska dricka så mycket i hennes ålder! Hon är en förebild för många och jag önskar att jag hade hennes blogg att läsa när jag var 17 och gick i skolan för då skulle jag nog bli mer peppad att gå i skolan och ta tag i saker istället för att bete mig som jag gjorde... Jaja ett uttjatat ämne (Blondinbella) men jag var tvungen att dela med er av vart jag står vad det gäller henne: Hon är grym!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se