Värsta/bästa raggningsreplik??!!!

Nu har jag en liten fråga till alla er: Vilken är den sämsta/bästa/roligaste raggningsreplik ni har fått??? Som singel så kan det vara bra att få lite tips ;-)

Här kommer min:

Han:
Om du och jag skulle få barn ihop så skulle vi få ett riktigt fult barn!
Jag: Va??!!!!
Han:
Ja, för när två snygga männsikor får barn så blir det ett fult barn!




Det är därför jag inte skaffar barn.. ni förstår ju själva vilket fult barn en sån här snygg människa skulle få!! Och det är ingen reklamations rätt på de har jag hört ;-) Haha


Kommentarer
Postat av: Ida

Vet du vart dina kläder skulle passa bäst?

-Näee?

- På mitt sovrumsgolv

2008-11-09 @ 12:22:14
URL: http://idaajax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se