Vad gör man utan internet????

Nu ska ni få höra nåt roligt! När jag gick på mellanstadiet så hade jag en bästa kompis som hette Stina. När vi skulle börja 6:an så flyttade hon till Åkerstyckebruk. Vi träffades 2 gånger efter det, jag hälsade på henne en gång och hon hälsade på mig en gång men ni vet hur det är (speciellt om man är barn) det rinner ut i sanden efter ett tag. Sist jag såg henne var vi 13 tror jag... Men vet ni vad som har hänt?? Helst plötsligt har vi fått kontakt igen och snart ska vi träffas!!! Så kul!! Och vet ni hur vi fick kontakt?? Genom Facebook såklart :-) Japp jag som var så emot det i början har fått ändra mig nu och inse att det är en bra sak!!!! Vad gjorde man innan internet egentligen?????? Har ni någon rolig händelse som har uppstått genom internet????

Kommentarer
Postat av: emma

Jätte fin design du!! Nu blir det ännu roligare att läsa...:) Synd att du inte kunde komma ikväll då. Pussar Emma

2008-11-18 @ 15:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se