Svensk text tack!

Urloggad på telefonen, rensat upp i mailen och fixat klart det sista! Japp då var det dags för lite ledighet då.. äntligen! Inte bara 1, inte 2 utan 3 hela dagar är jag ledig!! Kanske kan hinna ifatt lite här hemma då, och framför allt hinna med lite egen tid! Evig singel som jag är så är egentid otroligt vikigt för mig! Nog för att jag verkligen älskar att umgås med mina kompisar och hitta på roliga saker med de, det har ni säkert märkt men ibland är det viktigt med egen tid också! Ta på sig myskläder, sätta upp håret i en knut mitt på huvudet och sköna duntofflor på fötterna... japp då mår man som bäst själv!!!

Fast ikväll så ägnade jag mig åt Tyra & Tessan.. en liten mys kväll på en torsdag är heller aldrig fel! Vi kollade på en supergammal Wallander film när fortfarande Rolf Lassgård spelade Wallander "Mannen som log" hette den.. Inte så bra film faktikt och den blev inte bättre av att den hakade upp sig i mitten av filmen heller.. men vi var ju tvugna att se vem som var mördaren så vi hoppade fram till slutet... tror ni vi fattade någonting för det?? Nej svårt att göra det när man har missat halva filmen! Tur att vi är duktiga på att roa varanndra i alla fall för kvällen blev bra ändå!! En liten fråga bara: Brukar ni ha svensk text på när ni kollar på svenska filmer?? Jag har alltid det för alla svenska skådespelare mummlar ju bara, Tessan brukar också ha det men Tyra har aldrig det! Det blev en stor disskution om det men det slutade med text i alla fall!! Det blev kvällens stora samtalsämne.. svensk text eller inte... vore kul att veta hur ni gör???!!!

Nej nu ska jag sova.. försöka i alla fall, är ju fullmåne och då spelar det ingen roll hur trött jag är kan inte sova ändå!!! Ett jobbigt problem!

Sov gott!



VI GILLAR SVENSK TEXT!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se