Min "nya" lägenhet

Som jag har sagt tidigare så har är jag långt ifrån klar med min lägenhet.. mycket till som ska köpas & fixas till! Men tänkte jag skulle visa lite bilder i alla fall.. vardagsrummet är jag nästan klar med och köket är rätt ok ska bara bytas lite bord & stolar!

                              


       Mitt vardagsrum: Tv bänk - Voice (Nordik)
                                 Soffbord - EM faktiskt 
                                         Soffa - Furninova (Nordik)


  

                                   Också vardagsrummet. Brevid soffan har jag en gammal (fast ny) hederlig String hylla. Så kul att de fortfarande är så populära, till & med mormor & morfar hade en förr när mamma var liten.....

                         

  
                                       Köket: Som sagt nytt bord & stolar ska in men annars så är köket klart... är gjort -06 (inte av mig flyttade hit i år) så det är inget som behöver ändras




Ok jag skulle kanske inte ha valt brunt mosaik kakel men nu finns det där och då är det bara att göra det bästa av det (som jag skrev om i mitt förra badrum) så jag har stora 70-tals planer för köker med lampa & gardiner! (ja jag vet att min kökslucka håller på at ramla ner men den står på min todo lista)

Kommentarer
Postat av: ida

Du har så fin så fint min vän!!!!

2008-11-20 @ 21:39:43
URL: http://idaajax.blogg.se/
Postat av: STYLEMIND

vad fint du har :)

älskar den rosa väggen och soffan!



kram

2008-11-23 @ 19:40:44
URL: http://stylemind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se