Galamiddag: klart!!

Om man bara får ett visst antal roliga dagar på en viss period så har jag nog förbrukat mina för en lång tid framöver!! Först i fredags (när Tyra dansade) och sen i tisdags när det var dags för gala middag i Linköping... En riktigt lyckad & rolig kväll!! Den började med lite relax på Scandic hotell med bastu och vin.. perfekt avslappning efter jobbet! Sen var det på med galakläder och smink så traskade vi (jo vi gick faktiskt, ingen taxi för en gångs skull) till Stefan där våra härliga chefer har slavat i köket i flera timmar för oss (hur många chefer gör det???) servitör kläder och förkläde har de på sig också så lyxen kändes total!!! Efter välkomschampangen var det förätt med en massa vin... har nog faktiskt aldrig skålat så mycket i hela mitt liv.. sammanlagt! Vi skåla nog för allt som fanns att skåla för.... vi fick även lära oss vart och hur du ska titta när man utbringar en skål och det övade vi på mycket (fråga inte hur man gör nu för det minns jag inte... som sagt var vi övade mycket). Vi skålade så mycket så att vi varmrätten så var alla ganska.. hmm ganska överskålade!! Supergod mat och efter det var det singstar... som sagt var en sjukt kul kväll!!

Bio igår så ikväll är jag hemma för att ladda lite... december är en fartfylld månad och som ni säkert har förstått så har jag inte så lugna månader i övrigt så det gäller att ta det vila upp sig de stunder man kan :-) Mycket men roligt inplanerat!!!!!!

                              

                                                                       Redo för galamiddag......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se