Fler kvällar som den här, tack!

Ok gårdagen då! Ja vad ska man säga?? Jo att det var den roligaste kvällen jag har haft på flera år!!!!! Allt var så lyckat och jag tror att jag fick magrutor av all träning med musklerna i magen för jag skrattade så mycket!! Så många roliga citat så att jag inte ens kan skriva alla (skulle ta upp typ allt bloggutrymme som finns) och sjukt många bilder som kommer att komma upp under lång tid framöver! Och kvällens höjdpunkt då?? Jo Tyra var så duktig!! Shit vad hon dansade bra, blev superstolt!! Hon hade en rätt bra hejarklack också, 9 tjejer som skrek så att jag faktiskt inte har nån röst idag.. och hennes gulliga familj också såklart som man alltid blir så glad av att träffa för det finns så mycket kärlek i den familjen (låter töntigt men det är sant)
Kvällen började på Teaterbaren för lite fördrinkar, sen vidare till borgen där det var buffé och vin innan dansen. Sen var det själva dansen och efter det så var det vi som dansade! Vidare till Bomull sen där det var sjukt mycket roligt folk och bra stämmning... sällan det är så kul ute! Men det roligaste utav allt var nog efterfesten! Jag, Tyra och några till hemma hos Tyra där vi sjöng singstar hela natten! Roligaste citatet kom när vi skulle sova och Tyra säger "Alltså egentligen så är jag pedant" Har nog aldrig skrattat så mycket som jag gjorde då... alla ni som känner Tyra förstår nog :-)
Jag lovar det känns till och med värt att vara så bakis som jag är idag om man har så kul som jag hade igår!!!
Tack tjejer för en av århundradets roligaste kväll!!!!

Lite bilder, men långt ifrån alla!

        




Haha jag har aldrig varit på Borgen förut så när vi kom fram så blev jag jättebesviken.. trodde ju att det var en riktigt borg,alltså som en fästning så var det en vanlig trälokal!!!


          



         





Hmm ser ut som om Alec har skostorlek 50 här....



         

                                                                                                                                         



Kvällen roligaste bild, den säger ganska mycket om nivån på efterfesten! Jag hittade Tyras pälsmössa så jag la mig på golvet med den och lekte Akilles (Tyras katt)... kan se vissa likheter :-)



Pälsmössan fick även följa med i sängen.. japp den var på under hela natten tog inte av mig den förrän jag gick hem (vilket var den värsta walk of shame ever, pallade inte mina högklackade så kl halv 11 i morse så gick jag med Tyras skor som var alldelse för små, supertrasiga strumbyxor & smink som inte satt där det skulle)


Kommentarer
Postat av: Elin

Härliga bilder =)

2008-11-15 @ 20:48:33
URL: http://ellee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se