Glasögonorm!!!!

Oj idag har jag haft en mysig, rolig och händelserik dag! Allt i ett! Blev en dag på stan med Fia där vi mest drog runt och kollade lite.. jag köpte lite småsaker men inget mycket, men sen när jag kom hem och skrev upp det i min nya kassabok så ser man att många små summor blir till en stor summa!! Som sagt var det är riktigt nyttigt med kassabok ni måste prova på det.. jag har ju bara provat i en dag men jag måste säga att det var skrämmande att se vart pengarna tar vägen!
Hann med en klippning också så det var steg ett i min hårförändring och på torsdag blir det steg två: färgning!

Och så var det dagens stora händelse: Jo jag var hos optikern också (har linser) och när jag väntade på min tur så stog jag och provade glasögonbågar! Har nog aldrig hittat några jag tycker om men helst pötsligt så satt de på min näsa! Ett par jag tycker om!! Ett par D&G glasögon utan skarpa bågar.... har alltid tyckt att andra är snygga i glasögon men inte jag! Men nu tyckte jag nog att det såg helt ok ut.. kan nog till och med tänka mig att ha på mig de utanför dörren...



Min nya frisyr!! Blev lite lugg och mittbena.. längtar till torsdag och ny färg!!!!!



Och glasögonen jag faktiskt tycker om!! Obs: Jag har inte köpt de än men jag ska ta en funderare på det..... vad tycker ni?? Tänk på att det är svårt att se på en bild... 



Och såhär ser de ut på sidan.....  



Kommentarer
Postat av: Marie

Jag giller verkligen de bågarna och de passade dig suuuuper!!! Kram

2008-11-25 @ 19:32:46
URL: http://marikrokodil.blogg.se/
Postat av: ida

Guuuuud vad snygg du e gumman!!!! Kanon läcker i håret, du passa verkligen i den frisyren med lugg!!O bågarna var ju hur läckra som helst på dej!!! Du e en riktig 10 poängaren min vän!!



Stor puss too the hottest girl in NORRKÖPING ;)

2008-11-25 @ 20:44:07
URL: http://idaajax.blogg.se/
Postat av: Singing Bee

Jättesnygg i håret o mycket fin i glasögon... har inte sett dig i det förut, de där bågarna var kanonsnygga :-)

Vad blir det för färg på håret då?

2008-11-25 @ 22:13:58
Postat av: Anonym

Jättesnygg i håret o mycket fin i glasögon... har inte sett dig i det förut, de där bågarna var kanonsnygga :-)

Vad blir det för färg på håret då?

2008-11-25 @ 22:14:53
Postat av: Tyra

Älskling alltså fan nu när jag ser dom här bilderna så tycker jag att du är skitsnygg i blont! Allt det gula försvann. En ny helt annorlunda skitsnygg Marre liksom!!!!!love you puss

2008-11-26 @ 00:24:20
URL: http://www.tyras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se