Osexig man går bort!!!

Nu har ni fått veta hur jag vill att min man ska vara så nu ska ni också få veta vad jag tycker är extremt osexigt hos killar!

¤ Killar som skrattar åt sig själva.. de kan vara hur roliga som helst men när det är deras skratt som hörs mest åt sitt eget skämt då slutar jag skratta (detta gäller alla människor överhuvudtaget för den delen tjejer som killar)

¤ Killar som inte har någon humor...

¤ Killar som själva tycker att de är extremt snygga.. ok de kan få vara medvetna om att de ser bra ut (om de gör det) men inte överdrivet mycket!! Ännu värre är killar som tycker att de extremt snygga men som absolut inte är det... hade de varit medvetna om att de inte är snygga så är det bättre.. då blir de gulliga!!!!

¤ Feminima killar! Ok jag tycker verkligen om bög killar (får man skriva så) det är de jag har som roligast med!!! Men feminima hetero killar går bort!!!! Nej då vill jag hellre ha en riktigt machoman :-)

¤ Klängiga toffelkillar.... Märk skillnad på killar som kan visa uppskattning och klängiga killar!! Klängiga killar kväver mig....

¤ Vulgära killar... killar som skriker f**ta och tycker de är skitkul... så otändande att jag hellre går hem själv!!

¤ Killar som snusar... Killar: Tänk er in i min situation... hur fräscht skulle ni tyckte det var om ni skulle kyssa mig och helt plötsligt ser ni att det rinner en svart rännil mellan tänderna som ser ut som kaffesump och luktar surt avlopp???


Haha kanske inte är så konstigt att jag är singel... alltid finns det nåt att klaga på!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se