Värmekälla sökes.....



MItt i allt det roliga i mitt liv så kom häromdagen nåt av det värsta jag vet i mitt liv.. snön!!! Jag som fryser jämt ändå mår konstant dåligt när det är vinter! Spänner mig för att jag fryser så mycket så att jag mår illa... måste planera mina av & på klädningar så att fötterna inte nuddar golvet och kroppen inte är helt utan kläder! Har svårt för att ta mig för saker för jag är så stel av kyla....
Någon mer som har samma problem?? (jo det är faktiskt ett problem, de som säger nåt annat har inte haft det här problemet själv) Någon som har tips på hur man ska göra för att kunna slappna av när man väl har börjat frysa för ju mer man spänner sig ju mer fryser man, och ju mer man fryser ju mer spänner man sig (ja ni fattar)?? 

Jaha så kom jag på den första negativa saken med att var singel (förutom att det är billigare att leva i par)... det skulle vara bra att ha någon här som skulle kunna värma mig.....

Hjälp mig att värma upp mig!!!!!!!!!!!!!!!!


Update: Det blir lite varmare om man sätter igång elementen..... ojdå.....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja jag vet, tur att det finns bag in box ha ha.... då är vi lixom alltid redo =) Puss

2008-11-21 @ 09:06:31
URL: http://justlikealexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se