Kan man dricka sitt eget urin??

Lisa kan man alltid lita på leverarer minst ett roligt citat eller disskution varje gång man träffar henne! Finns nog ingen människa som får mig att skratta så! I går var det i kön in till Borgen (som förresten var superlång & långsam). Hon började fundera på om det var så att man var i öknen och inte hade något vatten om man kunde dricka sitt eget urin då?? Nej, sa vi andra att det kan man nog inte för det innehåller ammoniak. Men då berättade Tessan att man kan dricka kamelers urin så att om man ska ut i öknen så ska man låta en kamel dricka jättemycket innan för de lagrar det i puckeln så kan man dricka det urinet sen (så nu vet ni det också, det här är både en rolig och lärorik blogg). Bra tyckte Lisa då ka jag ta med mig en kamel om jag ska till öknen! "Men vart ska du få en kamel ifrån då??" undrade vi. "Jag tänkte byta bort Marre!!" Haha vilken kompis eller hur!! Ännu roligare blev det efter en stund (fortfarande i långsamma kön) när Lisa knackade mig på axeln och med en riktigt allvalig min säger "Tänk på att du räddar mitt liv!" Haha ja Lisa jag ska fundera på det.. om du ska till öknen så är det klart jag vill ställa upp så att du får din kamel!!
Det är sånna här disskutioner som vi kan roa oss med ibland...



Störtskön bild på Lisa.. ser nte ens ut som hon, ser ju mera ut som en seriefigur ellr nåt!


Kommentarer
Postat av: Babbidesign - [Design & Foto]

Hej! Om intresse finns för ny bloggdesign till din blogg, kika in hos mig, en ny lite annorlunda design ligger uppe, även personliga bloggar finns, välkommen och ha en fortsatt trevlig kväll!

2008-11-15 @ 22:39:22
URL: http://babbidesign.blogg.se/
Postat av: Annika

Förr i tiden smakade läkerna på patientens urin , de som hade diabetes smakade urinen väldigt sött.

2008-11-16 @ 12:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se