På scen: Marre & Durre!

Japp nu har de varit här, halva släkten! Är glad & proppmätt på smörgåstårta (Erika jag har ätit mammas smörgåstårta) Jag vet att det låter lika töntigt som när jag skrev så om Tyras familj men jag måste skriva det om min egen också: Det finns så mycket kärlek i våran familj!! Det har hjälpt mig många gånger i livet tro mig.... Det är så skönt att veta att jag alltid har mina föräldrar att lita på och som hjälper mig!! Ni är bäst!!!!

Haha söta Durre påminnde mig om ännu en händelse i fredags... vi skulle leta reda på alla andra backstage och vi irrade oss igenom en massa draperier och vart kommar vi ut?? Jo på scenen såklart! Tyckte vi var skitkul så vi passade på att ta några danssteg där.. när vi sen hade gått bort därifrån så möter vi 2 vakter/servitörer (kommer inte ihåg vilket) på språng med sur uppsyn och sa att några hade varit på scen och dansat  och frågade oss om vi hade sett vilka!! Haha så roligt!!! Tur att de inte kom på oss uppe på scen för då skulle vi säkert blivit utkastade.. det skulle ha varit lite pinsamt!!



Visst ser vi oskyldiga ut!!
 

Kommentarer
Postat av: Durish "Durre"

HAHAHA.. DET var ju ändå kvällens roligaste händelse om vi bortser från Tyra som var så jävla grym på dansgolvet.

Din blogg design känns lite lam. Du kan få den tuffare =P

hihih. Ha det bäst babe. Puss o kram =D

2008-11-16 @ 19:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se