Negativt goes posetivt!

Jag har ju varit lite deppig den här veckan som ni säkert har förstått.. men nu känner jag att det har vänt, ibland behöver man en liten download för att komma igen och det var precis vad jag har haft! Men nu är det dags att börja tänka positivt och vända allt negativt till något positivt! Så här kommer därför en liten lista på negativa saker som man kan vända till något positivt:

Neg: Man tappar en 600 kronors parfym i backen så att den går sönder
Pos: Det luktar jättegott i lägenheten sen!!!

Neg: Toalettlocket går av på hälften
Pos: Om man är förkyld & lat så är det ett perfekt hål att slänga snytpapper i utan att behöva öppna locket!!

Neg: Man har inga pengar på kontot
Pos: Nej men man har en massa snygga skor i garderoben

Neg: Man går upp vikt
Pos: Man får större bröst (jag får det i alla fall)

Neg: Man jobbar mycket
Pos: Mycket jobb=mycket pengar + lite fritid att göra av med pengarna på

Neg: Man är förkyld
Pos: Man kan inte ta en promenad till jobbet för det ska man inte göra när man är sjuk så då får man ta bussen=sovmorgon

Neg: Man minns inget från gårdagens fest.....
Pos: Det man inte vet mår man inte dåligt av & det man inte minns har dessutom inte hänt

Har ni några fler exempel på negativa saker man kan vända till nåt positivt???



En perfekt lösning för lata snoriga dagar....


Kommentarer
Postat av: tyra

hahaha vad rolig du är...jag kanske snor den här idén nån gång,..Spännande med en ny design, jag väntar ivrigt till länkningen. Byt typsnitt då också- viktigt. Ring sen puss älskling

2008-11-10 @ 10:35:54
URL: http://www.tyras.se
Postat av: tyra

hahaha vad rolig du är...jag kanske snor den här idén nån gång,..Spännande med en ny design, jag väntar ivrigt till länkningen. Byt typsnitt då också- viktigt. Ring sen puss älskling

2008-11-10 @ 10:36:19
URL: http://www.tyras.se
Postat av: tyra

hahaha vad rolig du är...jag kanske snor den här idén nån gång,..Spännande med en ny design, jag väntar ivrigt till länkningen. Byt typsnitt då också- viktigt. Ring sen puss älskling

2008-11-10 @ 10:37:18
URL: http://www.tyras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se