En singels to do

Här kommer veckans to do för en singel som jag (obs:allt är på kvällstid för jag jobbar verkligen alla dagar denna vecka):

¤ Tisdag:
Afterwork med jobbet, det blir alltså ingen Desperate Housewifes kväll på teaterbaren för mig denna vecka, det blir bowling & mat med mina härliga kollegor istället 

¤
Onsdag:
Myskväll med Elin, vi kom på idag att vi aldrig ses eftersom hon är butikschef och jag ställföreträdande vilket gör att vi måste jobba om varanndra = tråkigt!! Men det tar vi igen med lite Gray´s och bakismat (vi ska ju som sagt var ha afterwork dagen innan)

¤ Torsdag:
Bio med Fransisco! Min perfekta biopartner.. vi dreglar alltid över samma killar :-)

¤ Fredag:
Idolkväll med Tyra.. Idol, skvaller och.. hmm ska vi kanske köpa lite godis också gumman??

¤ Lördag:
Nope har faktiskt inget inplanerat än.. öppen för förslag!! Men ingen fest.. ska bli en lugn månad har jag tänkt!!

¤ Söndag:
Ska jag nog försöka hålla mig lugn och hemma.....

Ja, det är nog tur att jag är singel... hur skulle jag hinna med en pojkvän????



Det här kan nog vara den sämsta bilden i bloggvärldens historia, men jag skulle försöka ta kort på hur mysigt jag har gjort det med att tända en massa ljus... fast med blixt på så lystes hela rummet upp och ljusen försvann och utan blev resultatet såhär... men jag kan intyga att det är mysigt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se