Vart går gränsen till onyttigt???

Det är väl dags för en liten bikt om mina onyttiga intag också. Igår klarade jag hela dagen utan något onyttigt! Och då vet ju alla ni trogna läsare att det var Desperate Husewifes kväll igår också. Nu blev det bara jag och Tyra men det blev inga chips!! Istället blev det en supergod sallad som Tyra gjorde som jag ska göra hemma någongång också sen blev det grönsaker och dipp... ok dipp kanske inte är det nyttigaste men jag tycker faktsikt inte att det är så onyttigt heller.
Så idag då.. ja idag så slank det in en onyttig, onödig ostskiva i munnen.... inte ok!!!

Men några frågor:

Räknas dadlar som onyttigt??? Är helt torsk på färska dadlar men de innehåller ju nästan bara socker men det är ju fruktsocker så onyttigt eller inte???

Hur mycket keso kan man äta innan det blir onyttigt?? Keso i sig är ju nyttigt men jag har inget stopp i mig när det gäller keso kan äta hur mycket som helst.......

Nej nu kan jag inte skriva mer för jag har sådan solfrossa så jag bara skakar alla fingrar på fel tagenter......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se