Sugande, teknik & grimaser

Bakis idag!! Riktigt bakis!!! Men det var kul igår, riktigt kul! Många roliga människor, altid kul att festa med nytt folk och speciellt om det är roliga människor, människor som kan släppa loss! Det var en stor blandning av folk också, alla slags åldrar och stilar och det gör det ännu roligare :-) Så var det lekar också.. nej jag är ingen lek människa... tycker verkligen inte om lekar på fest, därför var det extra kul att det här faktiskt var en riktigt rolig lek!! En lek som jag till och med kan tänka mig att fixa på en egen fest nån gång... därför vill jag inte avslöja vad leken gick ut på, men jag kan säga att det var både sugande, teknik och grimaser med, och en massa skratt!! Mycket bra jobb Moa med att fixa till de, det gjorde det där extra till festen!!! Sen var det ju singstar också såklart... kan avslöja att jag är grym på singstar (eller jag vill åtminstone tro det). Det enda som inte var kul var slutet då jag och Ida blev lite fylleosams (varför blir man det, så dumt) men det är löst nu!! Var många år sen sist vi var osams och låt det gå många år till innan nästa gång för gumman jag hatar verkligen att vara osams med dig!!! Älskar dig!!!

Lite bilder blev det också.....




Huvudpersonen.... i sin nya superfina klänning från MQ




En liten tjuvkik på leken...




Annika, Idas kompis som var sjukt rolig!! Och hennes kille som jag slog ett antal gånger på singstar....



Japp här ser ni ganska bra mitt tillstånd... ska tillägga att det här dessutom var det minst fula kortet på mig under kvällen.. hade ingen bra fotokväll...



Kommentarer
Postat av: Marie

Så kul det var att träffa dig. Riktigt kul fest tyckte jag med. Hoppas jag inte behöver vänta tills tjejen fyller 30 inna vi träffas igen!!



Kram, kram

2008-11-03 @ 23:24:04
URL: http://marikrokodil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se