Har du råkat ut för Burberryförbannelsen???

AAAARRRGGGGHHH vilken pissdag!! Ledsen men det går inte alltid att vara uppmuntrande och glad i bland måste man få må skit också!!! Så trött, dåligt väder, förkylning som aldrig vill bryta ut så att man kan få vara hemma sjuk någon dag sen må bra, kallt och så fick jag mitt nya schema idag och det gjorde mig inte på något sätt på bättre humör!!! Nej det blev ingen myskväll med Elin ikväll vill hellre låsa in mig själv och slänga ut nyckeln så att jag aldrig kan komma ut igen.. och ingen in till mig heller!!!
Gårdagen var inte så himla kul den heller (ok afterworken var kul) men hur glad blir man om man tappar en nästan oanvänd 600 kronors Burberry parfym i golvet så att den går sönder på morgonen???? Gick dessutom runt och blev allergisk för mig själv pga att jag hade så mycket parfym på mig resten av dagen...

Nej bättre dagar har jag haft!!!!!!!!!!

P.s Tror att min höstdepression har kommit...

P.s2 En liten lustig sak som hände var att när vi var och bowlade på kvällen så sprack Samirs byxor... märket på de?? Burberry!!!!! Varför gick alla Burberry saker sönder just igår för??? Creapy... Var det nån mer som råkade ut för Burberryförbannelsen????

P.s3 Någon som har nåt bra tips för hur man kan pigga upp sig dagar som man känner såhär???????





Min älskade saknade parfym.... åh vad arg jag blir på att jag är så klantig!!!




Samirs Burberry byxor.. som dessutom sprack mycket mycket mer ju mer han bowlade......





Jag & Elin med de legendariska snygga bowlingskorna....... varför gör man de överhuvudtaget 2 färgade??? Kul att jag ser ut som en fet hök på bilden.. jaja jag bjuder på den......

Kommentarer
Postat av: Erika

Men du tänk va bra att allt händer så koncentrerat inom 24h så kan du koncentrera dig på att va glad och saker som går bra resten av tiden?!

2008-11-06 @ 09:47:25
URL: http://tyrahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se