Tidsoptimist!

Wooo vilken tur att jag alltdi är ute i så god tid med allt!!! Shit här har jag varit ledig hela dagen och vad händer?? Jo om en timme kommer Alec hit så vi ska sminka oss och jag har inte ens börjat med nåt!! Tänkte förbereda och ta det lugnt idag men när jag låg i soffan med morgonrock och åt frukost så ringer Tyra och undrar om jag inte kan komma över med lite kaffe... hmm kollar ut på regnet genom fönstret och funderar... men så hör jag nervositeten i hennes röst (jo gumman den fanns där) så det är klart jag kilade ut med paraply och köpte med lite kaffe på vägen!! Men det var faktiskt riktigt mysigt att sitta och prata lite om kvällen och förbereda... sen var vi tvugna att värma upp med lite dans också, blev lite klassisk Dirty Dancing! Så nu är vi redo!! Så snygg hon var i håret & sminket också... ska bli så kul att se henne ikväll!!
Men vad håller jag på med???!!!!!! Nu är det bara 50 min kvar till Alec kommer och jag har inte börjat än!!!! Skärpning!!

Tar med kameran så bilder kommer imorgon....



Haha vi var tvugna att ta en bild på kontrasterna.. sminkad vs osminkad (jag hade ju bråttom) Kolla Tyras mongo arm vad hände där egentligen???

Nej bråttom....... puss!

Kommentarer
Postat av: Sanna E

test

2008-11-15 @ 13:02:08
URL: http://sannae.blogg.se/
Postat av: Tyra

Tack för hjälpen du e bäst!!!

2008-11-15 @ 15:44:28
URL: http://www.tyras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se