Smakar den diskmedel???

Ush jag åt precis en macka som smakade diskmedel... det kan inte vara bra!! Och ni vet om man tycker det smakar konstigt så måste man ta en tugga till för att känna efter om den verkligen smakade konstigt och sen en till för att se vad den smakar och så helt plötsligt har man ätit upp halva mackan.....  Ush hoppas jag inte blir dålig nu, känner mig nog lite snurrig!
Idag är det en fullspäckad dag!!!! Men kul! Först (om bara en liten stund, är lite sen) så ska jag möta upp min pappa som är i stan på ett ärende så ska vi ta en fika. Ska bli så mysigt det är sällan jag och pappa träffas bara vi två. Sen efter det ska jag möta upp Kati för lunch, det var alldelse för längesen!!! Och efter det dagens stora händelse... färga håret!! Men jag har fortfarande inte bestämt mig om det blir ljust eller mörkt.. har lite velig ångest över det... men ni får se reslutatet sen!!

Vad ska ni hitta på idag?


Kommentarer
Postat av: Tyra

hahaha du får mig att skratta jag ringer snart PUSS

2008-11-27 @ 22:41:33
URL: http://www.tyras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se