Ny design!!!!!!

Weehoo äntligen ny design!! Och innan ni säger att jag ser porrig ut på bilden (det är vad alla har sagt som jag har visat utkastet för) så ska ni veta att det är det som är meningen! En porrig singel :-) Det är en superduktig tjej som heter Sanna  som har gjort den! Världens gulligaste tjej måste jag säga!! Så om ni också är sugna på en ny design så hör av er till henne!!
Roligast med designen??? Håll pilen över mitt namn i menyn till höger så får ni se :-)

Men hallå nu är jag nyfiken.. vad tycker ni??  Kom igen nu alla mina trogna läsare ge mig lite feedback (speciellt du Kati jag väntar fortfarande på en kommentar från dig :-)

Bilder från igår är på väg... laddar bara upp från kameran....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se