Lite mer inredning: mitt förra badrum!!

Tänkte jag skulle slänga in en bild på mitt gamla badrum från min förra lägenhet också. Åh vad jag saknar det! Ungefär ett år innan jag flyttade så fick jag nog av att ha ett äckligt, fult badrum så jag tog hem min dåvarande hyresvärd och sa att jag ville att de skulle fixa ett nytt badrum! Till och med de som annars är en ganska snål hyresvärd som inte vill göra mycket för att få upp trivseln i deras lägenheter höll med mig! Så de gjorde om hela badrummet (bytte ut badkar, handfat & tvättställ, la nytt golv och kaklade alla väggar) så det lönar sig att stå på sig! Om ni bor i en hyresrätt och inte är nöjd med nåt så ta dit hyresvärden så får de kolla om de kan tänka sig att fixa nåt av det! Det värsta som kan hända är ju bara att du får ett nej och då har du ju i alla fall försökt!

Ok åter till mitt badrum: Jag blev supernöjd med det förutom en sak, att de la in världens fulaste, röda plastmatta på golvet!! Shit vad arg jag var, ringde till och med till min hyresvärd och sa att han hade den sämsta smak jag någonsn stött på! Men efter att jag hade varit arg ett tag så kännde jag att det var lika bra att göra det bästa av situationen så istället för att försöka döja den hemska mattan så tog jag fram den röda färgen i resten av inredningen så att allt smälte ihop. Två små mattor (IKEA) på golvet, röda handdukar (Ullared tror jag) och pricken över i:t : Ett duschdraperi från Marimekko (älskar verkligen Marimekko!!!!!!!!!!) i såklart de röda färgerna!!!

Voila: Reslutatet??? Ett badrum jag verkligen älskade!!!

                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se