Lila vs svart vs tvärtom???

Är ni som jag som ska göra en maaaaaaaassa saker samtidigt?? Nu sitter jag och äter frukost, kollar på Top model, läser tidning och bloggar (och läser andras bloggar). Inte så konstigt faktskt att jag alltid brukar få springa till bussen sen. Jag som inte ens har packat klart!! Ska ju på relax & galamiddag ikväll i Linköping :-) Blir min fransklänning (igen jag vet men jag gillar den) men har inte bestämt mig än om det ska bli svarta eller lila strumpbyxor... förslag någon??? Det jobbiga är att om det blir svarta strumbyxor vill jag ha mina lila skor och vill jag ha mina lila strumpbyxor så vill jag ju ha mina svarta skor.. och eftersom jag är Svergies veligaste person så måste jag såklart ta med mig båda paren! Japp den lilla lätta packningen blev igen en stor klumpig resväska!!! Packningskurs någon??? Skulle verkligen behöva gå en...... ska ju bara vara borta en natt!
Nej, frukosten uppäten och jag sitter fortfarnde och degar!! Dags att ta tag i dagen!! Ville bara säga hej.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se