En helt vanlig dag på jobbet!

Måste berätta om dagen roligaste händelse också... Min nya roliga granne Alec & hennes pojkvän kom in i butiken idag och skulle köpa sängar... självklart var vi tvugna att ta lite kort då såklart och jag la mig i den ställbara sängen brevid Alec... Men min säng ville inte åka upp så jag böjde mig ner för att fixa kontakten som satt fast under sängen.. den satt riktigt hårt så jag böjde mig mer & mer och tillslut flög jag ur sängen!!! Jag lovar jag ramlade verkligen handlöst ner ifrån sängen, rakt ner mellan den andra sängen,hamnade typ under sängarna till & med! Det bästa av allt var att Henrik hade ju min kamera och han fick med själva fallet på bild!! Årets bästa bild jag lovar!!!!

Som sagt var: En helt vanlig dag på jobbet :-)




Blivande grannar....... weehoo så kul vi ska ha!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Puss gumman =)

2008-11-08 @ 11:49:50
URL: http://justlikealexandra.blogg.se/
Postat av: Ida

hahahaha det var roligt=) hoppas fallet gick bra vännen



Puss puss

2008-11-08 @ 19:07:30
URL: http://idaajax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se